Co má společného Zlín a Vršovice?

29. 10. 2014 Autor článku: Web Administrator

Destinační projekt „Místo jako značka“ občanského sdružení CPMV se spojil s patrioty z pražských Vršovic. Výsledkem je práce, kterou v těchto dnech CPMV přihlašuje do soutěže o nejlepší veřejně prospěšnou kampaň – „Žihadlo roku“.

Vršovickou akci vymyslela reklamní agentura Comtech jako výraz odporu proti vpádu ruských vojsk na Krym v březnu tohoto roku. Kampaň proběhla na tramvajových zastávkách linky číslo 22. Centrem dění se stala zastávka Krymská, kde se na ploše určené k informování cestujících objevil plakát se vzkazem: Krymská je teď Ruská. Plakát dále osahoval výzvu k občanským protestům proti anexi Krymu. Zpráva o guerille na zastávkách se rychle šířila na sociálních sítích a už po pěti hodinách od výlepu se plakáty objevily v televizní reportáži v Událostech na ČT 1. Přejeme „Krymské“ hodně zdaru v soutěži a samotnému Krymu budoucí klid bez ruské přítomnosti.



FOTO: Comtech