0) { if ($ID > 0) {$FinalLink .= $this->CheckLang().$Alias.SS.$ID.SS.$ItemID.$this->CheckParams($PARAMS, $SUFFIX);} else {$FinalLink .= $this->CheckLang().$Alias.SS.$ItemID.$this->CheckParams($PARAMS, $SUFFIX);} } else {$FinalLink .= $this->CheckLang().$Alias.SS.$this->CheckParams($PARAMS, $SUFFIX);} } } // Sitemap if (($PARAMS['page'] == 'sitemap')) { //if ( (!isset($PARAMS['action'])) || ($PARAMS['action'] == 'view') ) { unset($PARAMS['page'], $PARAMS['id'], $PARAMS['itemid'],$PARAMS['alias'], $PARAMS['pagelist']); $FinalLink .= $this->CheckLang().'sitemap'.SS.$Alias.SS.$ID.SS.$ItemID.SS.$PageList.$this->CheckParams($PARAMS, $SUFFIX); } } // Home if (($PARAMS['page'] == 'home')) { unset($PARAMS['page'], $PARAMS['id'], $PARAMS['itemid'],$PARAMS['alias'], $PARAMS['pagelist']); $FinalLink .= $this->CheckLang().$this->CheckParams($PARAMS, $SUFFIX); } ?>

Síla zvuku - nechejte Vaši destinaci promluvit

9. 7. 2015 Autor článku: Kristýna Kaňoková

Nejčastěji skloňovaným marketingovým nástrojem současnosti je video. Každá destinace chce mít svůj videospot a není pochyb o tom, že právě video prodává. Ale víte, co se stane, když vypustíte obraz a zůstane jen zvuk?

Excelentní ukázkou je projekt francouzské železniční společnosti Thalys, která spojila své síly se špičkovou reklamní agenturou RosaPark a ukázala všem destinačním managementům, jak se dělá guerrila marketing.

Téměř 85 % reklam funguje na vizuálním principu, čehož si byli vědomi také tvůrci tohoto projektu a rozhodli se svou divokou kartu vsadit na sílu zvuku. Zadání znělo jasně: "Jak vzbudit zájem lidí a motivovat je originální formou k cestování rychlovlaky společnosti Thalys v rámci stěžejních železničních tratí?" Agentura RosaPark přišla s nekonvenčním řešením a Thalys dal nápadu zelenou. Vznikl zcela jedinečný projekt s názvem "Sound of the cities". V blízkosti vlakových nádraží na trase rychlovlaků Thalys vyrostly interaktivní tabule s jednoduchou grafikou, zobrazující mapy Amsterdamu, Bruselu a Paříže. To by nebyla žádná senzace, je však nezbytné dodat, že na mapách jsou barevně vyobrazeny pouze městské části bez jakékoli legendy. Podstata celé kampaně je skryta v audio vstupech kterých je na každé mapě více než 1 000. Stačí přípojit sluchátka, nechat se pohltit atmosférou daného místa a audio-prohlídka může začít. Navíc, ambientní média mají kromě originality a virality i další výhody. Zejména časovou neomezenost. Do zvuků velkoměst se mohou zaposlouchat jak turisté, přijíždějící prvními ranními spoji, tak i místní, vracející se domů nad ránem.

Čím může být vlastně samostatný zvuk atraktivní a proč měl tento projekt takový úspěch? Zvuk je nositelem emocí, ale nelimituje z hlediska představivosti. Sto lidí si může zapojit sluchátka do stejného audio vstupu, ale každý z nich ve své představivosti prožije jiný příběh. A právě příběh, který se zrodí v hlavně posluchače, je motivem k návštěvě daného místa. Všichni chceme své příběhy nejen snít, nýbrž také prožívat. K tomu pak už stačí si jen koupit jízdenku a vyrazit na mnoha smyslové poznávání zvolené destinace. Skvělý tah, Thalys! Jsem opravdu zvědavá, která z českých destinací se nechá inspirovat jako první.

Na výsledek společného úsilí Thalys a RosaParku se můžete podívat zde.


FOTO: Archiv