Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
zpět

Centrála cestovního ruchu Východní Morava zahájila IC TOUR 2014

9. 5. 2014 Autor článku: Web Administrator

Sdílet:

Rozsáhlou kontaktní kampaň pod názvem IC Tour zahájila Centrála cestovního ruchu Východní Moravy. Kampaň je součástí marketingových aktivit k podpoře domácího cestovního ruchu, jimiž Centrála propaguje turistické atraktivity a nabídku Zlínského kraje.

IC tour je osvědčený koncept tzv. face to face kampaně, tj. osobního kontaktu s lidmi ve vybraných českých a moravských městech.

„Vybrali jsme celkem 50 lokalit, do kterých vyrážíme s propagačními materiály za potencionálními návštěvníky regionu. Zájemci od nás dostanou tzv. Mapu zážitků s výběrem toho nejlepšího, co kraj nabízí. Zájemcům jsou také k dispozici turistický průvodce a cykloturistické mapy Východní Moravy, mapa Cyklostezky Bečva, Chřibů či Baťova kanálu,“ vysvětluje Dana Daňová.

Kolem stánků Východní Moravy bývá zpravidla velmi živo, akce totiž zahrnuje také znalostní soutěž, v níž se hraje o drobné výhry, a také ochutnávku tradiční moravské gastronomie. Stánky obsluhují zkušení pracovníci informačních center z celého kraje. Je to pro ně vítaná možnost k získání přímé zpětné vazby na nabídku, na jejíž přípravě se podílejí.

ZDROJ: www.ccrvm.cz

9. 5. 2014 Autor článku: Web Administrator

Tísk článku

Komentáře

Přidat nový příspěvek