Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
zpět

Jak přilákat do ČR italské poutníky? Ptali jste se Luboše Rosenberga

Jak přilákat do ČR italské poutníky? Ptali jste se Luboše Rosenberga

9. 10. 2011

Sdílet:

Ředitel milánského zastoupení Czechtourismu, Luboš Rosenberg, odpovídal na vaše dotazy v online chatu.

  • Jakými komunikačními prostředky je Česká republika v Itálii prezentována?
  • Roste zájem italských turistů o tuto destinaci?
  • Jak Italové vnímají značku Česká republika?
  • Jaké turistické produkty z nabídky českých subjektů cestovního ruchu mají na italském trhu největší naději na úspěch?

Jedním z významných segmentů trhu, na který se  Czechtourism v příštím roce zaměří, je církevní turistika. Velký zájem o ČR jako poutní destinaci je očekáván v Itálii. Milánská kancelář spolupracuje s předními touroperátory v tomto segmentu a ke spolupráci vyzývá potenciální české zájemce. 


Dott. Luboš Rosenberg v roce 2004  vystudoval ekonomii a obchod se specializací na makroekonomii na státní římské univerzitě La Sapienza. Poté začal pracovat jako analytik ve společnosti ENI v Praze. Od konce roku 2007 řídí zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Miláně.

VSTUP DO ONLINE CHATU

9. 10. 2011

Tísk článku

Komentáře

Přidat nový příspěvek