Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
zpět

Letošní AdCamp ukázal destinacím jasný směr

 Letošní AdCamp ukázal destinacím jasný směr

28. 4. 2014 Autor článku: Web Administrator

Sdílet:

Aktuální trendy a inspirace, sdílení know-how, nová perspektivní partnerství – to vše přinesl AdCamp 2014. Reakce návštěvníků i účinkujících vypovídají o tom, že jubilejní pátý ročník potvrdil výsadní postavení AdCampu mezi tuzemskými oborovými konferencemi.

V dubnu se v prostorách Kongresového centra Zlín uskutečnila tradiční mezinárodní konference zaměřená na marketing a propagaci v turismu – AdCamp 2014. Účastníci i samotní lektoři se na vlastní oči přesvědčili, že AdCamp právem patří ke konferencím evropského formátu, což potvrdila i Jitka Zikmundová, expertka na přeshraniční spolupráci: „Oceňuji velmi kvalitní obsah všech přednášek a workshopů, vynikající lektorské obsazení a profesionální organizaci.

Program byl v letošním roce pestrý zejména z hlediska tuzemského i zahraničního zastoupení lektorů. Do Zlína zavítali přední odborníci z USA, Belgie, Slovinska, Velké Británie, Maďarska a samozřejmě česká odborná špička, aby se s účastníky konference podělili o své zkušenosti s budováním reputace místa.

Atraktivním programem v duchu „méně teorie, více praxe“ provázel známý publicista, televizní a rozhlasový moderátor Václav Žmolík, jemuž je oblast médií a turismu velmi blízká. Sérii případových studií z různých oborů cestovního ruchu uvedla a odborně zaštítila Monika Palatková, specialistka na marketingový management destinací.

Nejnovější sociální trendy nejen z oblasti turismu, užitečné rady a tipy, jak proměnit všední místa ve známé destinace, s sebou přivezl hlavní speaker konference Daniel Levine.

Speciálním hostem konference se stal známý britský spisovatel Simon Mawer, jenž v průběhu své prezentace přesvědčil všechny v sále o úzkém propojení knih a turismu. Každý účastník obdržel výtisk jeho nejznámějšího románu „Skleněný pokoj“, který si mohl nechat během autogramiády podepsat.

S novými metodami mapování charakteru místa seznámila návštěvníky odbornice na strategické plánování kultury, Lia Ghilardi z Velké Británie, která na úspěšných příkladech z praxe poukázala na nezbytnost vzájemné kooperace mezi jednotlivými stakeholders a na výjimečnost DNA každého místa.

Poněkud kontroverznějším tématem přispěl Frederick Bountry, zabývající se problematikou homosexuálních menšin. Návštěvníkům konference předvedl, na jakém principu funguje produkt „VisitBrussels – Sized for gay“. Právě díky jeho práci se Brusel řadí mezi nejtolerantnější města v souvislosti s Gay and Lesbian Tourism.

Sobě vlastní, neotřelý pohled na rozličná místa vnesl do sálu architekt a průvodce pořadem Šumná města, David Vávra. Novinář a ředitel kreativní agentury, Jan Rybář, pak s nadhledem vyvrátil tradiční klišé o tom, jak psát tiskové zprávy.

Dalším zpestřením konference byla výstava proslulé fotografky Markéty Navrátilové. Návštěvníci směli prostřednictvím fotografií nahlédnout na "Tour de France" a cyklistický závod v Langkawi v Malajsii.

Přednášky jednotlivých lektorů byly prokládány užitečnými případovými studiemi a ve znamení praxe se tradičně nesl především druhý konferenční den, kde se do popředí zájmu dostaly oblíbené workshopy.

Jan Rybář společně s Petrem Vlasákem, kreativním ředitelem agentury Comtech, objasnili účastníkům taje kreativního copywritingu, jenž dokáže zajistit přízeň médií. Pod vedením Daniela Levina si posluchači vyzkoušeli aplikaci nejnovějších sociálních marketingových trendů do praxe a Michal Musil účastníkům svého workshopu názorně ukázal, jakými kroky lze zvýšit pracovní výkonnost i celkovou efektivitu v zaměstnání. Lenka Fidranská v rámci svého workshopu poradila, jaké postupy volit při tvorbě marketingových strategií s multiplikačním efektem při zohlednění potřeb jednotlivých destinací.

Jubilejní pátý ročník byl jedním velkým zážitkem a opětovně dokázal, že i prestižní konference může být show.

Fotografie, podrobnosti o průběhu a další informace naleznete na stránkách konference www.adcamp.cz.

Spoluorganizátorem konference je společnost Locomotion, s. r. o.

 

Kontakt:

Ing. Kristýna Kaňoková, project manager

Telefon: +420 728 584 866

E-mail: kanokova@cpmv.cz

28. 4. 2014 Autor článku: Web Administrator

Tísk článku

Komentáře

Přidat nový příspěvek