Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
zpět

Na jubilejní AdCamp zavítá opět Daniel Levine

Na jubilejní AdCamp zavítá opět Daniel Levine

31. 3. 2014 Autor článku: Web Administrator

Sdílet:

V dubnu se ve Zlíně uskuteční již tradiční mezinárodní konference o marketingu a propagaci v turismu – AdCamp 2014. Jubilejní pátý ročník poradí, jak se stát místem, o kterém se mluví.

Již popáté mají profesionálové z turismu příležitost se setkat se svými kolegy a konfrontovat způsoby své práce s experty z oboru destinačního managementu a marketingu v ideálním prostředí odborné konference AdCamp. Organizátoři projektu navazují na první ročník konference a na paškál si znovu berou „místo“. Tentokrát se účastníci konference budou „učit“ dát místu věhlas. V centru pozornosti letošní konference bude destinace a její reputace.

Co může destinační manažer udělat pro to, aby se o jemu svěřeném místu mluvilo, a to samozřejmě v dobrém? Jak závisí reputace místa na jeho komunikaci? Jak destinaci efektivně řídit? Jakou roli hrají pro destinaci média? Na tyto otázky a další související budou odpovídat lektoři ve svých prezentacích. Po pěti letech zavítá na prkna Kongresového centra Zlín Daniel Levine, aby zhodnotil, jak „poskočil“ český turismus oproti jeho předchozí návštěvě. Daniel Levine byl účastníky vyhlášen nejlepším lektorem AdCampu a i tentokrát s sebou přiveze nejnovější oborové trendy, které dodají místu nezbytný šmrnc.

Z úst Lii Ghilardi možná poprvé uslyšíte o DNA místa. Působivá Britka pohovoří o důležitosti jeho pochopení a zdůrazní nutnost spolupráce jednotlivých stakeholderů.

Třetím zahraničním hostem bude Simon Mawer. Známý britský spisovatel, autor bestselleru „Skleněný pokoj“ o brněnské Vile Tugendhat, se v rámci své přednášky zamyslí nad tím, jak se vzájemně ovlivňují knihy a místa. Jako bonus pro návštěvníky AdCampu bude autogramiáda.



Tuzemské špičky na AdCampu



AdCamp dokáže samozřejmě ocenit rovněž české odborníky. Protože se letos na konferenci bude probírat také vztah médií a turismu, o své názory a zkušenosti se podělí i tuzemští novináři a publicisté – například Jan Rybář nebo moderátor konference Václav Žmolík. Sobě vlastní, neotřelý pohled na místa přinese architekt a průvodce pořadem Šumná města – David Vávra.

Odborně konferenci zaštítí stálice AdCampu – Monika Palatková, která bude publicistu Václava Žmolíka moderátorsky doplňovat.

Dalším zpestřením konference by měla být prezentace sportovkyně Markéty Navrátilové, která na AdCampu vystoupí jako fotografka. O jejích fotografických dovednostech se budou moci návštěvníci přesvědčit díky výstavě „Tour de France“, která proběhne v rámci doprovodného programu. Jeho další částí bude autogramiáda Simona Mawera.


Přednášky lektorů budou prokládány užitečnými případovými studiemi. Návštěvníci tak uvidí hitparádu TOP produktů z tuzemska i zahraničí. Ve znamení praxe bude tradičně především druhý konferenční den, kde dostanou prostor workshopy. Přihlásit se můžete například na Lewinův seminář Tourism Trend Marketing Strategies nebo workshop zaměřený na kreativní prezentaci. Pro letošní ročník organizátoři připravují několik inovací.

Jako každý rok i letos AdCamp přichází s jasnou ambicí – zprostředkovat návštěvníkům neopakovatelný zážitek ze setkání lidí, kteří mají minimálně jedno společné konverzační téma – turismus a jeho rozvoj. Přijeďte opět načerpat inspiraci a energii do další práce na konferenci AdCamp do Zlína. Podrobnosti a aktuality sledujte na stránkách konference www.adcamp.cz.

Přihlaste se na AdCamp přes webové stránky www.adcamp.cz. Uzávěrka přihlášek je do 5. 4. 2014.

Spoluorganizátorem konference je společnost Locomotion, s. r. o. Veškeré další informace o konferenci, řečnících i možnostech ubytování najdete na www.adcamp.cz.

 

 

31. 3. 2014 Autor článku: Web Administrator

Tísk článku

Komentáře

Přidat nový příspěvek