Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
zpět

Pivovar Bernard: V Humpolci jsme největší atrakce

Pivovar Bernard: V Humpolci jsme největší atrakce

20. 9. 2012 Autor článku: Redakce

Sdílet:

Rodinný pivovar Bernard je v rozvoji svého turistického potenciálu zatím na začátku. I tak ale letos očekává na osm tisíc návštěvníků. Jejich počet rok od roku stoupá, a tak v pivovaru uvažují o rozšíření svých turistických aktivit. Turisté totiž kromě budování značky znamenají i finanční přínos. Rozhovor nám poskytl PR manažer Rodinného pivovaru Bernard, a.s., Zdeněk Mikulášek.

Kolik návštěvníků ročně zavítá do pivovaru Bernard? Jaký máte vývoj návštěvnosti?

Do Rodinného pivovaru BERNARD ročně zavítá několik tisíc lidí, kteří si prohlédnou pivovar, ochutnají naše nepasterizované pivo či nealkoholické pivo a odnesou si nějaký dárek. V minulých letech to bylo okolo pěti až šesti tisíc lidí a v letošním roce jistě překonáme osm tisíc návštěvníků.

K tomu je nutné přičíst vždy dalších pět až šest stovek lidí, kteří navštíví pivovar v době konání BERNARD FESTU, kdy je vstup do areálu pivovaru zdarma.

Přichází k vám turisté i ze zahraničí?

Ano, občas jsou to skupinky z německy či anglicky mluvících zemí, z Ruska, ale i odjinud.

Mají pro vás vůbec návštěvníci nějaký přínos? Dá se vyčíslit finančně?

Primárně sice nejde o to vydělávat na exkurzích peníze, spíše se jedná o podporu budování značky, ale v takovém počtu návštěvníků je to i finančně zajímavé. Přínos však především vidíme v tom, že naši fandové mají možnost tzv. nakouknout pod pokličku, vidět, jak pivo vaříme, jak se o něj staráme. Přesvědčit se o tradičním způsobu vaření s pomocí moderní technologie, něco se dozvědět o historii i současnosti pivovaru, lépe poznat naši značku.

Co jim při návštěvě nabízíte?

Nejlepší informace o prohlídkách naleznou zájemci na našich webových stránkách www.bernard.cz. Na prohlídky bereme skupiny v rozmezí deseti až dvaceti osob. Součástí prohlídky je i možnost navštívit naši značkovou prodejnu. Základní cena pro návštěvníka je pak sto padesát korun se slevami pro důchodce, studenty a na rodinné vstupné.

V ceně prohlídky je exkurze v pivovaru s průvodcem a ochutnávka nepasterizovaného piva BERNARD a malý dárek. 

Jak k sobě návštěvníky lákáte? Děláte cílenou propagaci zaměřenou na turisty?

Mnoho návštěvníků je právě z řad našich fanoušků, z různých restaurací z celé  České republiky, ale také mnoho lidí, kteří nás znají z našich reklamních kampaní a chtějí se o nás dozvědět něco více. Cíleně nemíříme na turisty, ale návštěvnost těch, co se přijedou podívat na Vysočinu a do Humpolce, je veliká. Jsme v Humpolci jistě jednou z největších atrakcí.

Chystáte nějakou významnější propagaci svého pivovaru jako turistického cíle? Myslíte si, že má smysl pracovat nejen s propagací svého produktu, ale také s pivní turistikou? Chystáte nějaké změny, které by atraktivnost vašeho pivovaru pro turisty mohly zvýšit?

Propagace značky a pivovaru je důležitá. Byla by veliká chyba, kdybychom zapomněli na turisty, proto i v budoucnu připravujeme zlepšení naší nabídky. Od propracovanosti celého systému prohlídky až po malá překvapení pro návštěvníky. A v naší značkové prodejně si samozřejmě mohou zájemci koupit vedle rozličného piva a reklamního materiálu také turistickou známku.

 

20. 9. 2012 Autor článku: Redakce

Tísk článku

Komentáře

Přidat nový příspěvek