Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
zpět

Rozlouskne to letos „Krymská je Ruská“?

4. 3. 2015 Autor článku: Web Administrator

Sdílet:

CPMV přihlásilo práci „Krymská je Ruská" do soutěže o nejkreativnější českou reklamu „Louskáček", na které spolupracovala s agenturou Comtech Group.

V březnu 2014 obsadily ruské jednotky Krym. Jako výraz odporu proti vpádu ruských vojsk vymyslela reklamní agentura Comtech guerilla kampaň, která proběhla na tramvajových zastávkách linky číslo 22 ve Vršovicích.

V rámci akce byla přejmenována existující zastávka Krymská na Ruskou. Na ostatní zastávky na trase byly umístěny plakáty, které o této změně informovaly cestující a vyzývaly k záchraně Krymské. Na Facebooku kampaň během pár dnů sdílelo přes 12 000 lidí a převzala ji i marketingová média a hlavní zpravodajství České televize. Záměrem bylo upozornit na současnou situaci a vyzvat k podpoře nezávislé Ukrajiny.

Více o průběhu kampaně se můžete dozvědět na stránkách soutěže

http://www.adc-czech.cz/cs/creative-awards-louskacek/galerie-prihlasenych-praci/detail/757/

4. 3. 2015 Autor článku: Web Administrator

Tísk článku

Komentáře

petr holý14. 3. 2015 | 19:41:01

... a Rusko s obsazováním území ještě neskončilo. Takže si držme klobouky.

Přidat nový příspěvek