Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
zpět

Těšte se na AdCamp, uvidíte experta na place branding - Franka Go

Těšte se na AdCamp, uvidíte experta na place branding - Franka Go

21. 2. 2012 Autor článku: Redakce

Sdílet:

V dubnu se můžete těšit na pokračování úspěšné mezinárodní konference AdCamp. Tentokrát se zahraniční a tuzemští experti zaměří na základní článek turismu – na turistu. Návštěvníci tak budou mít jedinečnou příležitost setkat se na jednom místě se světovou i českou odbornou špičkou a jejich prostřednictvím proniknout do hlubin turistovy duše.

Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu, AdCamp, patří mezi jedno z mála oborových setkání, které namísto úřednického přístupu k turismu přináší inspiraci aplikovatelnou do praxe. Na konferenci se pravidelně setkávají odborníci na marketing, reklamu a destinační management, aby diskutovali o aktuálních otázkách place brandingu a turismu vůbec.

Letošní ročník AdCampu se uskuteční  17. a 18. dubna 2012 opět ve zlínském  Kongresovém centru a účast přislíbili čtyři zahraniční a více než deset českých expertů.  Takto vysoká koncentrace odborníků na jednom místě nabízí návštěvníkům možnost osobně konzultovat aktuální témata, navíc pod taktovkou Moniky Palatkové, která celým AdCampem provede. Akci pořádá jako každoročně Centrum podpory marketingového vzdělávání.

 

Co turista očekává?

Loňský ročník se zaměřil na „místo“ a ten letošní si vezme na paškál turistu, tedy především to, co očekává a jak lze jeho očekávání co nejúspěšněji naplňovat. Jak už bývá zvykem, první den konference přinese odborné přednášky, jejichž výstupem by měla být jasná představa o tom, kdo turista je a co si žádá. Druhý den následují workshopy, jejichž počet oproti loňsku narostl.

Frank GoV prvním přednáškovém bloku budou odborníci zkoumat pohnutky, které nás vedou k tomu, abychom opustili svůj domov a vydali se vstříc novým zážitkům. Krom jiných fundovaných expertů zde vystoupí Radim Jančura ze Student Agency  a pohovoří o tom, jaký vliv mají okolnosti, které předcházejí dosažení turistického cíle.

Navazovat bude nizozemský expert na place branding – Frank Go. Mimo jiné návštěvníky zasvětí do výzkumu v oblasti obrazu destinace a rozebere úskalí marketingové strategie turismu.

Městský marketing v praxi

O tom, jak města lákají turisty, nakupující nebo investory se bude diskutovat v druhém bloku AdCampu. Své zkušenosti zde odprezentuje nizozemský ředitel společnosti Marketing Groningen, Dirk Nijdam, a také stálice konference Petra Tomášová, která pracuje jako poradkyně v oblasti destinačního managementu a marketingu na Slovensku. Expertka na marketingový výzkum a zároveň moderátorka AdCampu, Monika Palatková, si pro tento blok připravila praktickou případovou studii našich sousedů – jejím prostřednictvím se účastníci vypraví do Vídně.

V posledním bloku věnovaném hlavně příkladům z praxe se dozvíme, že kreativita je základním předpokladem úspěchu. Vystoupí např. představitel Visit Britain, aby své posluchače přesvědčil o tom, že úspěch je nejlepší inspirací. Letošní AdCamp nevynechá ani marketing on-line, a tak se prostřednictvím tematických přednášek vydáme také do virtuálního světa.

Druhý den na workshopu

Předchozí ročníky zaznamenaly velký zájem o sdílení zkušeností prostřednictvím praktických workshopů, proto také ten letošní bude v jejich pořádání pokračovat. Informace a návody, které návštěvníci uslyší na přednáškách, si tak budou moci opět ověřit v jednom ze čtyř nabízených workshopů. Všechny workshopy  povedou lektoři, se kterými se setkáte již v průběhu prvního přednáškového dne.

Zájemci o účast na této konferenci se mohou přihlásit na www.adcamp.cz nejpozději do 30. 3. 2012.

21. 2. 2012 Autor článku: Redakce

Tísk článku

Komentáře

Přidat nový příspěvek