Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
zpět

Výzkum: České CK nevyužívají všechny možnosti internetu

Výzkum: České CK nevyužívají všechny možnosti internetu

21. 3. 2012

Sdílet:

Čeští uživatelé jsou ve využívání online technologií v oblasti cestovního ruchu velmi pokročilí, cestovní kanceláře však potenciál internetu využívají jen částečně. Tuto skutečnost potvrdil průzkum Consumer Commerce Barometru a agentury TNS Infratest ve spolupráci s českým Googlem.

České cestovní kanceláře a agentury sice jsou online a neustále se snaží svou nabídku zlepšovat, podle průzkumu je zde však ještě prostor pro zlepšení webové prezentace a souvisejících funkcí, ale také přizpůsobení marketingových aktivit a jejich načasování zákazníkům. Tradiční cestovní kanceláře a agentury startují marketingové kampaně těsně před hlavní sezónou, ale jak potvrdil průzkum, uživatelé zjišťují informace i několik měsíců dříve, často v průběhu celého roku. O tento objem zájmu pak firmy z cestovního ruchu bohužel přicházejí, popřípadě je využívá jejich konkurence doma nebo v zahraničí.

Internetová komunikace je něco, co mohou cestovní kanceláře a agentury samy snadno ovlivnit. Pokud Vás zajímají doporučení agentury CzechTourism, jak  prostřednictvím internetu stimulovat zájem o své služby, navštivte konferenci AdCamp. Filip Remenec z PR oddělení CzechTourismu návštěvníky seznámí s detaily výzkumu.

 

Foto: Fotolia

Zdroj: TZ CzechTourism

21. 3. 2012

Tísk článku

Komentáře

Přidat nový příspěvek