Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
cesty za pivem
Seřadit dle:
19. 10. 2012   |   cesty za pivem

Plzeňský Prazdroj je supermagnet na turisty

Plzeňský Prazdroj a jeho pivovarská tradice přitahuje každým rokem stále více návštěvníků. Na turistickou trasu Pilsner Urquell slyší o něco víc cizinci než Češi a probíhá mezi nimi zajímavá výměna. Stále ještě dominují Němci a Rusové, ale přibývá návštěvníků z Asie. O tom, jak Plzeňští využívají a rozvíjí svůj turistický potenciál, jsme mluvili s Jindřiškou Eliáškovou, manažerkou tradice a návštěvnictví Plzeňského Prazdroje.

více ...
8. 10. 2012   |   cesty za pivem

Česká pivní turistika netrpí nedostatkem propagace. Chybí jí turistické produkty

Podle loňského průzkumu Czech Tourismu je pivo třetím největším lákadlem Česka. Alespoň si to myslí respondenti internetového portálu Kudy z nudy. České pivo má ve světě skutečně dobrý zvuk, který k nám může nemalé množství zahraničních návštěvníků (milovníků piva) přitáhnout. Problém je v tom, že vyložených lákadel pivní turistiky je na pověst, jaká nás provází, vlastně docela málo. I když se blýská na lepší časy.

více ...
26. 9. 2012   |   cesty za pivem

Žatecko buduje na tradici chmele a piva svou novou turistickou image

V Žatci se podařilo využít chátrající objekty chmelových skladů na vznik unikátní projektu, který slouží jako turistický magnet lákající turisty na pozoruhodnou historii spojenou s žateckým chmelem a kvalitním pivem. O projektu Chrámu Chmele a Piva jsme si povídali s ředitelem této příspěvkové organizace Jaroslavem Špičkou.

více ...
20. 9. 2012   |   cesty za pivem

Pivovar Bernard: V Humpolci jsme největší atrakce

Rodinný pivovar Bernard je v rozvoji svého turistického potenciálu zatím na začátku. I tak ale letos očekává na osm tisíc návštěvníků. Jejich počet rok od roku stoupá, a tak v pivovaru uvažují o rozšíření svých turistických aktivit. Turisté totiž kromě budování značky znamenají i finanční přínos. Rozhovor nám poskytl PR manažer Rodinného pivovaru Bernard, a.s., Zdeněk Mikulášek.

více ...
13. 9. 2012   |   cesty za pivem

Minipivovary se chystají na lov turistů

Větší profit z turistického ruchu, takový je plán českých minipivovarů sdružených v Českomoravském svazu minipivovarů. Zatím jsou totiž hlavně v cílené propagaci minipivovarů jako turistických cílů většinou na samém začátku. O minipivovarech a turistickém ruchu a  hlavně chystaném společném webovém projektu jejich propagace, jsme mluvili s prezidentem Svazu Janem Šuráněm.

více ...
6. 9. 2012   |   cesty za pivem

Světová pivní turistika je stále ve stínu té vinařské

Pivo nebo víno? Klasické dilema návštěvníků hospod i restaurací. A v poslední době také turistů. V cílené turistice zatím vítězí ve většině světa víno, ale nadšení propagátoři pivní turistiky se snaží jej dohnat ze všech sil.

více ...