Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
kreativita v turismu
Seřadit dle:
9. 7. 2015   |   kreativita v turismu

Síla zvuku - nechejte Vaši destinaci promluvit

Nejčastěji skloňovaným marketingovým nástrojem současnosti je video. Každá destinace chce mít svůj videospot a není pochyb o tom, že právě video prodává. Ale víte, co se stane, když vypustíte obraz a zůstane jen zvuk?

více ...
23. 10. 2013   |   kreativita v turismu

V Liberci budou turisty provádět hlasy pamětníků

Originální audioprůvodce městem čeká obyvatele a návštěvníky Liberce díky projektu Živá paměť Liberec-Reichenberg. Spojení moderní technologie a historie přináší do turistického ruchu zcela nové možnosti, které dokázali v Liberci využít naplno. O rozjíždějícím se projektu, jeho financování a rozvoji jsme mluvili s Katarzynou Szajdou, jednou z koordinátorek projektu Živá paměť města Liberec-Reichenberg.

více ...
21. 10. 2013   |   kreativita v turismu

Unplugged vacation – turistický trend vhodný pro největší zapadákovy

Výzkumná agentura NMS Market Research zjistila i v Česku nástup pozoruhodného turistického trendu, který ve vyspělých zemích už pár let rezonuje. Lidé od dovolené v mnoha případech očekávají i specifický druh zážitků – odpojení od internetu a mobilních telefonů.

více ...
20. 8. 2013   |   kreativita v turismu

Nedostatek památek lze vyřešit virtuálně

Moderní technologie jsou jedna z možných cest přinášejících inovace v cestovním ruchu. Jeden z takových příkladů přichází nečekaně z Polska. V Bialystoku, třistatisícovém městě na severovýchodě Polské republiky, se turisté mohou vydat na historickou virtuální procházku městem.

více ...
20. 2. 2013   |   kreativita v turismu

V cestovním ruchu hraje stále větší roli doporučení na internetu

Nová média stále více ovlivňují chování lidí. Logicky tak mají velký vliv i na turistický ruch a mohou ovlivnit zájem o konkrétní destinace. Zvlášť, když si jejich manažeři dají záležet na dobré multimediální prezentaci. O moderních technologiích a turistickém ruchu jsme mluvili se sociologem Vojtěchem Bednářem.

více ...
29. 8. 2012   |   kreativita v turismu

Česká města a destinace zatím na sociálních sítích tápou

Nejúspěšnější na sociálních sítích je pražská ZOO. Od ní by se v propagaci na sítích měli ostatní učit, myslí si expert na PR v sociálních sítích Ondřej Duffek.

více ...
10. 5. 2012   |   kreativita v turismu

Hodnotíme další čtveřici náhodně vybraných destinačních webů

Tentokrát jsme se prokousávali stránkami Královéhradeckého regionu, Slovácka, Krkonoš a Střední Moravy.

více ...
27. 3. 2012   |   kreativita v turismu

Vítejte v internetovém středověku - hodnotíme web Vysočiny

Další namátková kontrola padla na destinační web regionu Vysočina.

více ...
21. 3. 2012   |   kreativita v turismu

Výzkum: České CK nevyužívají všechny možnosti internetu

Čeští uživatelé jsou ve využívání online technologií v oblasti cestovního ruchu velmi pokročilí, cestovní kanceláře však potenciál internetu využívají jen částečně. Tuto skutečnost potvrdil průzkum Consumer Commerce Barometru a agentury TNS Infratest ve spolupráci s českým Googlem.

více ...
14. 3. 2012   |   kreativita v turismu

Hodnotíme destinační weby. Los padl na Rakovnicko a Jižní Čechy

Pokračujeme v hodnocení náhodně vybraných destinačních webů. Jak užitečné jsou pro potenciální návštěvníky internetové stránky www.rakovnicko.info a www.jiznicechy.cz?

více ...
Stránka 1 z 2
Výsledky 1 - 10 z 11

|‹
« Předchozí
1