Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
místa pro zdraví
Seřadit dle:
30. 1. 2014   |   místa pro zdraví

Irena Vašicová: Lázně se letos odrazí od pomyslného dna

Teplice nad Bečvou patří mezi jedny z nejvýznamnějších lázeňských lokalit u nás. O tom, jak tady bojují s výpadky českých pacientů, jak dlouho trvá, než se podaří přitáhnout zahraniční klientelu a o tom, že lázně mohou profitovat i ze svateb, jsme mluvili s Irenou Vašicovou,výkonnou ředitelkou a předsedkyní představenstva Lázně Teplice nad Bečvou a.s.    

více ...
26. 12. 2013   |   místa pro zdraví

Česká republika má šanci na rozvoj lázeňské i zdravotní turistiky

Proč jezdí Češi do rakouských lázní? Jaký je rozdíl ve vnímání lázní v Rakousku a Česku? Nejen o lázních, ale i zdravotnické turistice a šancích České republiky na tomto poli uspět jsme mluvili s Dagmar Dvořákovou, ředitelkou komunikace společnosti Mediterra, která patří k nadnárodní skupině VAMED provozující v Rakousku lázně a kliniky. 

více ...
9. 12. 2013   |   místa pro zdraví

Prodej lázeňských pobytů ovládly slevové portály

Prodej přes slevové portály se stal hitem posledních let, a to jak u zákazníků, tak samotných prodejců. Slevových agregátorů začaly velmi záhy využívat i tuzemští a zahraniční prodejci zájezdů, hoteliéři, majitelé penzionů, ale i lázně a poskytovatelé wellness služeb. Jaký mají slevové portály vliv na tuzemskou turistiku a o jaké pobyty je zájem a které naopak u klientů slevových portálů propadají, jsme mluvili s Vladimírem Hlaváčkem, marketingovým ředitelem Zapakatel.cz, jednoho z největších slevových portálů u nás.  

více ...
27. 11. 2013   |   místa pro zdraví

Budapešťské lázně mají rázný tah na zahraniční klientelu

Postavení Budapešti v lázeňském turistickém ruchu je skutečně výjimečné. Jde o jediné evropské hlavní město, které se pyšní tak rozvinutým lázeňstvím. Díky tomu a také skvělé turistické infrastruktuře je hlavní město Maďarska oblíbeným turistickým cílem a není důvod předpokládat, že to bude jinak.

více ...
18. 11. 2013   |   místa pro zdraví

Lázeňský a wellness cestovní ruch v Evropě

Česká republika se nachází uprostřed rozsáhlého prostoru zemí, které se velmi dravě soustředí na lázeňskou a wellness turistiku. Na jednu stranu to znamená velmi silnou konkurenci, na druhou pak jistou výhodu společné tradice a také velké množství potenciálních klientů ze zemí s lázeňskou tradicí, které se může podařit okolní konkurenci přetáhnout. 

více ...
18. 11. 2013   |   místa pro zdraví

Jak na lázeňský a wellness marketing: Stimulujte fantazii klientů

České lázeňství a wellness turistika se stále ostřeji dostávají do tuzemské i mezinárodní konkurence v boji o zákazníky. Proto je víc než kdy jindy důležité klást důraz na kvalitní marketing a PR. Zdá se, že nejlepší cesta je stimulovat fantazii potenciálních návštěvníků. Jak na to?  

více ...
9. 11. 2013   |   místa pro zdraví

Wellness a lázeňský turismus čeká ve světě bouřlivý růst

Odvětví turistického ruchu v oblasti wellness, alespoň v globálním měřítku, čeká v následujících pěti letech růst v průměru o 9,9 procent ročně. V roce 2017 by zisky z wellness turistiky měly tvořit šestnáct procent z celkových výnosů globálního cestovního ruchu. Alespoň takové jsou aktuální závěry ze studií, které v říjnu prezentovala mezinárodní organizace wellness cestovního ruchu Global Wellness Tourism Congress (GWTC).

více ...