Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
Názory
Seřadit dle:
30. 12. 2013   |   Názory

Petr Bakalář: S Čapkem na cestách I.

Při hledání cestovatelské inspirace se občas vyplatí sáhnout po klasice a půjčit si zrak někoho, kdo se opravdu umí dívat. Jedním z takových byl Karel Čapek.

více ...
16. 12. 2013   |   Názory

Ludmila Hamplová: Kachnou proti infarktu!

Shodou náhod jsem se před časem stala lázeňským hostem, který byl vyslán svou zdravotní pojišťovnou, aby si upevnil zdraví a opět se stal aktivním plátcem pojistného. Netušila jsem však, jaká dobrodružství mě během jednoho měsíce léčby potkají a o co překvapivější bude srovnání českých lázní s těmi zahraničními, které jsem měla možnost navštívit. 

více ...
5. 12. 2013   |   Názory

Petr Bakalář: Kam se sebou?

Cestovní kanceláře se předhánějí s nabídkami barevných katalogů, ve kterých nám nabízejí zájezdy doslova kamkoli na Zemi a není možná tak daleko doba, kdy se pro ty movitější z nás otevře i možnost letů do vesmíru.

více ...
21. 5. 2012   |   Názory

Petr Vlasák: Naplníme kostel na „Míráku“

Se studenty se pravidelně scházíme v učebnách reklamní školy AD Institute, nedaleko Náměstí Míru v Praze na Vinohradech. Když okolo chodíte často, zjistíte, že stovky lidí prochází těsně kolem kostela Svaté Ludmily z metra na tramvaj nebo opačně a pravděpodobnost, že někdo z nich zajde do chrámu je asi tak velká, jako výhra naší fotbalové repre na ME v Polsku.

více ...
10. 5. 2012   |   Názory

Petr Bakalář: Nebe nad Zlínem

Konference o marketingu v cestovním ruchu AdCamp 2012, která se v polovině dubna již potřetí konala ve Zlíně, splnila vše, co od ní skeptik a misantrop mohl očekávat.

více ...
17. 4. 2012   |   Názory

Petr Vlasák: Kostel - místo jako značka

Zazní varhany a my posloucháme. Proč cítíme něco jiného, když jsme v Rudolfinu, než když jsme v kostele?

více ...
27. 3. 2012   |   Názory

AdCamp – přijeďte načerpat inspiraci

Letošní ročník mezinárodní konference o marketingu v cestovním ruchu AdCamp se ve dnech 17. a 18. dubna ve zlínském kongresovém centru soustředí ve svém programu na turistu a jeho psychologii, očekávání, motivaci a zájmy.

více ...
14. 2. 2012   |   Názory

Nabídka ze Slevomatu na vlastní kůži

Na začátku vlny slevového nakupování přes internet stál jistě velmi dobrý podnikatelský nápad – prodat se slevou zboží, o které by za běžnou cenu zákazníci patrně neprojevili zájem. Je až s podivem, kolik těchto slevových serverů v Česku vzniklo. Jenže časem musel zákonitě nastat problém, co zákazníkům dychtícím po výhodném nakupování stále nabízet.

více ...
1. 2. 2012   |   Názory

Tomáš Hrivnák: Vítejte v Česku, zemi světla na konci tunelu...

...které však vychází z protijedoucího vlaku!

více ...
Stránka 1 z 3
Výsledky 1 - 10 z 21

|‹
« Předchozí
1