Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
Názory
Seřadit dle:
19. 1. 2012   |   Názory

Miloš Vedral: Logománie namísto marketingu

Tak se nám s těmi inovovanými logy nějak roztrhl pytel. A rodí se jak houby po dešti. Taky to ale podle toho vypadá.

více ...
10. 1. 2012   |   Názory

Miloš Vedral: Quo vadis, Karlovy Vary?

Benefity můžou přinášet i problémy, tak jako Rusové v Karlových Varech.

více ...
13. 12. 2011   |   Názory

Roman Taťák: Nakupování na slevových serverech pohřbívá kvalitní služby

Psát o tom, že slevové portály službám neprospívají, ba dokonce škodí je naprosto zřetelné a tento fakt vnímá drtivá většina provozovatelů a poskytovatelů služeb.

více ...
6. 12. 2011   |   Názory

Proč soutěž na logo ČR nevyšla?

Proč Czechtourism nevybral žádný ze zaslaných návrhů na novou destinační značku ČR? Ptáme se poroty a odborné veřejnosti. Aktuálně: Reakce Marka Prchala

více ...
4. 11. 2011   |   Názory

CzechTourism vypsal soutěž na logo ČR. Jak to hodnotí odborná veřejnost?

O rebrandingu značky Česká republika se v odborných kruzích intenzivně diskutuje. CzechTourism připravuje celou koncepci a prvním krokem je soutěž na nové logo, kterou Česká centrála cestovního ruchu vyhlásila minulý týden. Jak na tento počin reagují přední čeští odborníci na destinační marketing a specialisté na tvorbu značek? Jejich názory komentuje ředitel marketingu CzechTourismu, Mgr. Marek Mráz. NOVĚ: Reakce Davida Černého a Zdeňka Urbanovského!

více ...
5. 10. 2011   |   Názory

Tomáš Hrivnák: Otázka loga je zástupným problémem

Řadím se jako Slovák rovněž k zahraniční odborné veřejnosti a název Česko mi rozhodně nevadí. Z hlediska větry ošlehaného admana, jakým je Jiří Mikeš, i další doporučení v jeho článku  dávají smysl. (Zejména mě baví ta paralela se zaváděním domácích označení států - jako Suomi a Sverige.) Jsem však přesvědčen, že problém "bublinkového" (či jiného) loga je zástupným problémem.

více ...
8. 9. 2011   |   Názory

ADCAMP 2012 SE BUDE ZABÝVAT CESTOVNÍM RUCHEM Z POHLEDU TURISTY

Jak poznat přání a cíle turisty a zajistit tak jeho spokojenost? Jak kreativně vytvořit produkty cestovního ruchu a zároveň je efektivně odkomunikovat? Jaká jsou úskalí a příležitosti poutní turistiky? Jaké trendy v Place brandingu nesmíme minout?

více ...
22. 7. 2011   |   Názory

Jiří Mikeš: ČESKO!

Už dvacet let vyhazuje česká vláda naše peníze oknem komerčních komunikací. Oč jde?O nic jiného nežli o vytvoření jednotného vizuálního stylu. Chcete li - o corporate identity státu.Z načka a její provedení jsou základem komerčních komunikací(propagace). Bez tohoto úhelného kamene se těžko komunikace dají dělat efektivně. Zvláště pak propagace státu.

více ...
22. 7. 2011   |   Názory

Tomáš Poucha: Umí čeští marketéři place branding?

V našich poměrech se velmi často marketing jako celek podceňuje. Málokdo fušuje do řemesla kardiologům nebo leteckým inženýrům, ale o marketingu má jasnou představu skoro každý. V rámci Marketingového institutu se velmi často setkáváme s voláním z různých stran po tom, aby se lidé působící v této oblasti vzdělávali a rozšiřovali si obzory – klidně proti své vůli. Samozřejmě se volá i po tom, aby byli vzděláváni i lidé z jiných „nemarketingových“ oblastí. Potom by svět mohl být mnohem příjemnější. Někteří marketéři, kteří si třeba i občas něco přečtou, celkem často podléhají iluzím, že marketing ovládají a jsou tedy lepší než ti kolem. Prubířským kamenem jsou potom komplexní a složitá témata, jedním z nich je place ...

více ...
13. 7. 2011   |   Názory

Tomáš Hrivnák: Kde domov můj?

Tato existenciální otázka je nejen na začátku české národní hymny, ale také na začátku úvahy o problematice place brandingu. Place branding - velmi zjednodušeně řečeno - je marketingová perspektiva, která aplikuje myšlenkový rámec řízení značky na plánování, rozvoj a řízení reputace a vnímání států, míst, měst, bodů zájmu a destinací v nejširším smyslu slova. A pokud je značka faktorem, který dělá často z komoditního zboží výjimečný spotřební artikl, je v případě destinace tím, co z onoho “kde” dělá “domov” - nebo jiné místo, ke kterému můžeme mít vztah.

více ...
Stránka 2 z 3
Výsledky 11 - 20 z 21

2