Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
place branding
Seřadit dle:
25. 3. 2014   |   place branding

Marketing Německa míří na tři segmenty: touoperátory, novináře a spotřebitele

Každá pátá cesta českého turisty do zahraničí, mířila do Německa. Proč právě tam? Co Čechy na našem západním sousedovi láká? Které spolkové země a která města navštěvují čeští turisté nejčastěji? O českých turistech v Německu a německém turistickém průmyslu vůbec a jeho propagaci jsme mluvili s Evou Horkou z marketingu Německé turistické centrály, která zastupuje turistickou zemi Německo pro ČR.

více ...
22. 3. 2013   |   place branding

OD BRANDINGU KE COMPETITIVE IDENTITY

Pohled, který tento článek nabízí, může být hodnocen jako jednostranný. Vychází totiž především z jednoho zdroje, práce Simona Anholta, kterého zde zřejmě není třeba příliš představovat. Slovní spojení place branding a jemu podobné pojmy jako nation branding či city branding narážejí na jeden základní problém; ačkoli mají všechna místa svoji značku (brand), nemusí platit, že k pozitivní změně image této značky lze použít metod brandingu.

více ...
8. 5. 2012   |   place branding

Na co lákají Slováci Čechy

V loňském loce významně narostl zájem Čechů o návštěvu východních sousedů. Na Slovensko jezdíme za příznivými cenami a vzrůstající kvalitou služeb. Jak vypadá propagace Slovenska jako cílové skupiny ČR? Podívejte se na reklamní spot.

více ...
4. 4. 2012   |   place branding

Česko nemá v Rusku dostatečnou propagaci

Do České republiky vloni přijelo víc Rusů než třeba do Francie. S Darjou Jelisejevou z marketingové agentury Olivier, která se na ruské turisty specializuje, jsme mluvili o specifikách ruských turistů, a také o tom, jak by se na ně mohly zaměřit české destinace, které dosud u náročných, ale vděčných ruských turistů zájem nevzbudily.

více ...
28. 2. 2012   |   place branding

Turistické Eldorádo na Křivoklátsku

Turistický region Křivoklátsko a Rakovnicko patří mezi ty aktivní. Spolupracuje s Českou televizí a Českým rozhlasem, podílel se na vytvoření jednotného redakčního systému pro památky NPÚ a intenzivně spolupracuje se sousedními regiony. Společně s Posázavím se pustil do projektu Pivo, chmel, slad – to mám rád! Více o projektu i prezentaci oblíbené oblasti prozradil Radomír Dvořák, ředitel společnosti Rakovnicko o. p. s.

více ...
21. 2. 2012   |   place branding

Těšte se na AdCamp, uvidíte experta na place branding - Franka Go

V dubnu se můžete těšit na pokračování úspěšné mezinárodní konference AdCamp. Tentokrát se zahraniční a tuzemští experti zaměří na základní článek turismu – na turistu. Návštěvníci tak budou mít jedinečnou příležitost setkat se na jednom místě se světovou i českou odbornou špičkou a jejich prostřednictvím proniknout do hlubin turistovy duše.

více ...
7. 2. 2012   |   place branding

Čeští turisté objevují Polsko

Piotr Mielec je ředitelem Opolské Regionální Turistické Organizace, která se snaží přilákat turisty do regionu ležícího na našich severovýchodních hranicích. V rozhovoru mimo jiné prozradil, jak chtějí Poláci turisticky vytěžit z letošního pořadatelství mistrovství Evropy ve fotbale.

více ...
2. 1. 2012   |   place branding

V marketingu incomingu nemá smysl propagace v masových médiích

Cestovní kancelář Exim Tours nevozí jen Čechy k moři, zaměřuje se také na incoming. Podle zkušeností marketingového ředitele Stanislava Zímy incoming přivede zahraniční turisty na méně známá místa a pomáhá také v období méně atraktivní sezóny.

více ...
24. 11. 2011   |   place branding

Naděžda Goryczková: Nic nepřitáhne turisty tak jako poutavý příběh

„Od roku 2007 zaznamenáváme trvalý úbytek zahraničních návštěvníků. Současně se výrazně mění struktura zahraniční klientely – ubývá organizovaných skupin a přibývá individuálních cestovatelů. Téměř úplně vymizeli návštěvníci ze zámoří, naopak každoročně narůstá počet návštěvníků z Ruska,“ prozrazuje generální ředitelka Národního památkového ústavu Naděžda Goryczková.

více ...
21. 11. 2011   |   place branding

Karlštejn k propagaci využívá Facebook i mobilní aplikaci

Když v televizi promítnou film Noc na Karlštejně, vždy to zvedne návštěvnost hradu i jeho webových stránek. Ale na starou slávu a jeden film se Karlštejn spoléhat nemůže. I lákání turistů na starobylou památku jako je Karlštejn vyžaduje moderní marketingové metody. Se svou tradiční slávou si totiž hrad už dávno nevystačí a jeho kastelán Jaromír Kubů vymýšlí stále nové způsoby, jak přilákat české i zahraniční turisty. A je v tom nesmírně kreativní.

více ...
Stránka 1 z 2
Výsledky 1 - 10 z 18

|‹
« Předchozí
1