Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
place branding
Seřadit dle:
14. 10. 2011   |   place branding

Lipno – Základem jsou infrastruktura a služby

Jitka Fatková je ředitelkou společnosti LIPENSKO s.r.o., která se stará o marketing a podporu rozvoje nabídky cestovního ruchu v oblasti přehrady Lipno. Co podle ní udělalo z Lipna jednu z našich nejnavštěvovanějších přehrad a jak se ona a její lidé snaží, aby to tak i zůstalo?

více ...
12. 10. 2011   |   place branding

Slezská Harta – Na marketing máme milion ročně a bereme to s humorem

Jaromír Piskoř má v malém týmu nadšenců pokoušejících se udělat ze Slezské Harty populární turistickou destinaci mimo jiné na starost její propagaci. Jaké to je budovat zázemí i povědomí o turistické destinaci na zelené louce a proč se rozhodli vsadit na polské jachtaře?  

více ...
4. 10. 2011   |   place branding

Krásná Pálava z pohledu place brandingu

Značku Krásná Pálava založili manželé Džiubanovi s teritoriálním vymezením na území Pálavy. Cílem značky není propagovat Pálavu a zvyšovat návštěvnost, ale vést návštěvníky k autentickým zážitkům, a to v různých formách: gastronomie, prožitků, způsobů trávení času, zprostředkování sakrální architektury apod.

více ...
26. 9. 2011   |   place branding

Daniel Levine: Čína bude hnací motor turistiky

USA jsou specifické v mnoha ohledech, výjimkou není ani cestovní ruch. Američané nechtějí chodit pěšky ani cestovat daleko, naopak čínští turisté objevují celý svět. Daniel Levine se před nedávnem vrátil z cest po Asii i Americe, kde pátral po nejnovějších trendech v cestovním ruchu.

více ...
25. 9. 2011   |   place branding

M. Palatková: Positioning České republiky jako „středoevropské“ destinace

Zahraniční potenciální návštěvníci vyjadřují k České republice určitou rezervovanost až nedůvěru. Pokud jsou ji schopni zařadit, tak často k méně vyspělé části Evropy. Na mimoevropských trzích, např. v severní Americe, je Česká republika vnímána díky Praze relativně pozitivně.

více ...
23. 7. 2011   |   place branding

Polsko na to půjde s Russellem Crowem

Poláci do propagace svého státu, krajů i měst investují stále více prostředků. Zatím však hodně pokulhávají v internetové propagaci.

více ...
22. 7. 2011   |   place branding

Michal Kubíček: Úspěch Stodolní by šel klidně zopakovat

Ostravskou Stodolní ulicí projde ročně na milión lidí. Je to právě její fenomén, který velice efektivně dokázal změnit značku města Ostravy. O tom, jak se podařilo, a jestli by něco podobné mohly dokázat i jiná města, ví nejvíc marketér Michal Kubíček.

více ...
1. 6. 2011   |   place branding

Place branding a jeho historie

Nelze mluvit o place brandingu, aniž bychom začali u Simona Anholta, nejviditelnějšího evangelizátora place brandingu. Je příznačné, že Simonu Anholtovi je připisován nejvýznamnější podíl na úspěchu šíření konceptu place brandingu a že právě Simon Anholt je dnes svým největším vykladačem a kritikem.

více ...
Stránka 2 z 2
Výsledky 11 - 18 z 18

2
Další »
›|