Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
rebranding ČR
Seřadit dle:
28. 6. 2012   |   rebranding ČR

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Agentura CzechTourism dnes představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.

více ...
10. 5. 2012   |   rebranding ČR

CzechTourism hledá nový vizuální styl Česka – již potřetí

Agentura CzechTourism vypsala tendr na nový vizuální styl Česka jako atraktivní turistické destinace. Jedná se o třetí obdobný pokus v poslední době. Při prvních dvou se jednalo pouze o logo ČR, které mělo být vybráno v soutěži o jeden milion korun v prvním případě, ve druhém o 15 000 Kč. Obě soutěže zkrachovaly. A tak CzechTourism hledá dál…

více ...
19. 1. 2012   |   rebranding ČR

Lucie Komárová známkuje česká destinační loga

Lucie Komárová se specializuje na grafický design. Má za sebou práci na desítkách log pro komerční i neziskové subjekty a pro web Mistojakoznacka.cz okomentovala kvalitu log českých destinačních agentur.

více ...
6. 12. 2011   |   rebranding ČR

Žádný z návrhů na destinační logo ČR neuspěl

Agentura CzechTourism na základě doporučení poroty, složené ze zástupců grafiků, mediálních a reklamních odborníků i představitelů státní správy, nevybrala nové destinační logo. Žádný z 384 zaslaných návrhů totiž nesplnil očekávání zadavatele. CzechTourism proto vypíše v nejbližší době novou soutěž.

více ...
24. 10. 2011   |   rebranding ČR

CzechTourism vypsal soutěž na nové logo

Agentura CzechTourism dnes zveřejnila zadání soutěže na novou destinační značku České republiky. Cílem je najít atraktivní logo, které grafickyn i textově postihne podstatu Česka jako turistické destinace.  Na zpracování návrhů budou mít zájemci přesně měsíc. Výherce, jehož vybere patnáctičlenná porota složená ze zástupců státní správy i marketingových a grafických odborníků, získá jeden milion korun.

více ...
7. 9. 2011   |   rebranding ČR

Editorial: Značka ČR ovlivní i Váš úspěch

Ačkoliv nemáme v logu půllitr s pivem, pro řadu zahraničních turistů znamená Česko právě dobré pivo (a to především díky kvalitní práci marketérů jednotlivých pivovarů), ale není to trochu málo? To, že se u nás vaří výborné pivo, Praha je stověžatá a Jágr je Čech, přece není zdaleka všechno, co máme a můžeme nabídnout.

více ...
22. 8. 2011   |   rebranding ČR

„Logo České republiky je už zastaralé,“ říká šéf marketingu CzechTourismu

„Současné srovnání s logy konkurenčních destinací pro nás vychází nepříznivě, logo již zastarává a nepůsobí dostatečně na emoce,“ říká Marek Mráz, ředitel odboru strategie a marketingové komunikace agentury CzechTourism, jež je zodpovědný za projekt rebrandingu destinační značky České republiky.

více ...
16. 8. 2011   |   rebranding ČR

Petr Frey: Lipno má place branding propracovanější než celá země

Jak se na propagaci České republiky dívá jeden z nejuznávanějších marketingových odborníků pracujících v soukromém sektoru? Petr Frey má v otázce rebrandingu ČR jasno.

více ...
4. 8. 2011   |   rebranding ČR

Simon Anholt: Česká republika není běžecká obuv

Jak o rebrandingu České republiky uvažuje celosvětově uznávaný poradce pro oblast turismu, ekonomiky, kultury a autor národních Brand indexů, Simon Anholt? SIMON ANHOLT - exkluzivně pro místojakoznačka.cz

více ...
2. 6. 2011   |   rebranding ČR

Svět nás bude nazývat tak, jak potřebujeme

Hlavní nedostatky značky Česká republika a její rebranding.

více ...