Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
turismus v médiích
Seřadit dle:
11. 9. 2014   |   turismus v médiích

Klikni a jeď!

To, co ještě před lety vypadalo jako sci-fi, je dnes holá realita. Díky internetu se zcela změnily návyky nejen klientů cestovních kanceláří a online jde dnes vyřídit naprosto všechno. Jsou si ovšem i cestovní kanceláře a provozovatelé hotelů či penzionů vědomi, jak moc jim internet může pomoci a že být online nesmí být jen prázdnou frází, ale realitou? 

více ...
9. 9. 2014   |   turismus v médiích

Let’s Get Digital – Všechno, co jste si přáli vědět o digitálním marketingu, ale báli jste se zeptat

Cílem konference je propojit přední experty na digitální marketing s představiteli cestovního ruchu v ČR. Otevřít příležitost poslechnout si jejich zkušenosti a poodhalit jejich tajné recepty, jak uspět v digitálním prostředí. Na konferenci se můžete těšit na mix inspirujících přednášek plných konkrétních poznatků pro turistické destinace i malé a střední podniky. 

více ...
8. 9. 2014   |   turismus v médiích

Online ve službách turismu

Za turistikou lidé většinou cestují mimo domov. Poznání nových míst však v současné době předchází či doprovází i cesta v online prostoru. Na internetu si lidé hledají informace, kontakty i tipy na cestování, ubytování či restaurace, a proto by ho neměly subjekty podnikající v turistice podceňovat. 

více ...
31. 1. 2014   |   turismus v médiích

Jak na internetu uhlídat dobrou pověst destinace?

Stále více turistů rozhoduje o své dovolené, výletech a ubytování jenom podle informací na internetu. Proto je velice důležité nejen starat se pečlivě o své stránky a mít co nejjednodušší systém prodeje zájezdů či ubytování, ale také si dávat pozor, co se v internetových vodách o destinaci či hotelu píše. Může to být totiž něco, co dokáže zkazit i sebelepší úsilí o propagaci.

více ...
28. 1. 2014   |   turismus v médiích

Destinace a média: jak s médii komunikovat

V článku o krizové komunikaci destinací jsme si řekli základní pravidlo: S médii se nebojuje, ale spolupracuje. Jak tedy s médii spolupracovat k našemu prospěchu?

více ...
22. 1. 2014   |   turismus v médiích

Jak udělat úspěšný press trip

Jedním z nejspecifičtějších nástrojů mediální propagace turistických destinací je press trip, tedy organizovaný výlet pro vybrané zástupce médií do destinace. Jaká jsou pravidla úspěšného press tripu?

více ...
31. 12. 2013   |   turismus v médiích

Na aféru v destinaci se tak snadno nezapomíná

Pověst destinace je mnohem křehčí zboží než pověst jakéhokoli výrobku. Když má problém prodejce potravin, stačí v případě zveřejnění zpráv o nízké kvalitě posypat si mediálně popel na hlavu, upravit složení, případně výrobní postup, a pak znovu začít tlačit výrobek slevami, akcemi a reklamou. Za pár měsíců si na aféru nikdo ani nevzpomene. S aférami týkajícími se destinací je to mnohem složitější. Typickým příkladem je Praha a její taxikářské peripetie.

více ...