Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
vinařská turistika
Seřadit dle:
1. 7. 2012   |   vinařská turistika

Vinařské stezky – páteř vinařské turistiky

Vinařským stezkám vděčí vinaři skutečně za hodně. Hlavně díky nim se totiž z vinařských oblastí stává čím dál atraktivnější turistická destinace. A vydělávají na tom nejenom vinaři, pro které je příjem z turistického ruchu stále zajímavější, ale hlavně jejich obce a města. Navíc jde ještě o důstojnou propagaci samotných moravských vín.  

více ...
1. 7. 2012   |   vinařská turistika

Jak udělat z vinařství turistickou destinaci

Česká a moravská vína jsou rozhodně co do kvality rovnocenným partnerem evropských producentů oblíbeného nápoje. Také zájem českých spotřebitelů každoročně stoupá a Češi si vína vybírají. Ne každé vinařství je zároveň turistickou destinací. Recept na to, jak vinařství proměnit v turistický cíl, není složitý – stačí poskytovat služby a vše vhodně propagovat.

více ...
29. 6. 2012   |   vinařská turistika

Vinaři – turističtí mistři

Vinařské stezky, košty, slavnosti burčáku nebo růžového vína, výlety do sklípků... Čeští a zvláště pak moravští vinaři jsou bezesporu mistry regionální turistiky a její propagace.  

více ...
Stránka 2 z 2
Výsledky 11 - 13 z 13

2
Další »
›|