Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
Tématické články
Vybrané téma:
Seřadit dle:
22. 8. 2011   |   rebranding ČR

„Logo České republiky je už zastaralé,“ říká šéf marketingu CzechTourismu

„Současné srovnání s logy konkurenčních destinací pro nás vychází nepříznivě, logo již zastarává a nepůsobí dostatečně na emoce,“ říká Marek Mráz, ředitel odboru strategie a marketingové komunikace agentury CzechTourism, jež je zodpovědný za projekt rebrandingu destinační značky České republiky.

více ...
16. 8. 2011   |   rebranding ČR

Petr Frey: Lipno má place branding propracovanější než celá země

Jak se na propagaci České republiky dívá jeden z nejuznávanějších marketingových odborníků pracujících v soukromém sektoru? Petr Frey má v otázce rebrandingu ČR jasno.

více ...
4. 8. 2011   |   rebranding ČR

Simon Anholt: Česká republika není běžecká obuv

Jak o rebrandingu České republiky uvažuje celosvětově uznávaný poradce pro oblast turismu, ekonomiky, kultury a autor národních Brand indexů, Simon Anholt? SIMON ANHOLT - exkluzivně pro místojakoznačka.cz

více ...
3. 8. 2011   |   městský marketing

Jan Kalousek: Praha je vibrující moderní město

„Myslím, že bychom se neměli soustředit pouze na naše památky, neboť je jimi světová nabídka destinací přeplněna a dokonce profesionály trochu hanlivě označována jako ABC (Another Boring Castle – v češtině Zase další Nudný Hrad ),“ říká předseda výboru zastupitelstva Hlavního města Prahy pro oblast zahraničních vztahů a cestovního ruchu, Jan Kalousek (ODS).

více ...
23. 7. 2011   |   place branding

Polsko na to půjde s Russellem Crowem

Poláci do propagace svého státu, krajů i měst investují stále více prostředků. Zatím však hodně pokulhávají v internetové propagaci.

více ...
22. 7. 2011   |   place branding

Michal Kubíček: Úspěch Stodolní by šel klidně zopakovat

Ostravskou Stodolní ulicí projde ročně na milión lidí. Je to právě její fenomén, který velice efektivně dokázal změnit značku města Ostravy. O tom, jak se podařilo, a jestli by něco podobné mohly dokázat i jiná města, ví nejvíc marketér Michal Kubíček.

více ...
2. 6. 2011   |   rebranding ČR

Svět nás bude nazývat tak, jak potřebujeme

Hlavní nedostatky značky Česká republika a její rebranding.

více ...
1. 6. 2011   |   place branding

Place branding a jeho historie

Nelze mluvit o place brandingu, aniž bychom začali u Simona Anholta, nejviditelnějšího evangelizátora place brandingu. Je příznačné, že Simonu Anholtovi je připisován nejvýznamnější podíl na úspěchu šíření konceptu place brandingu a že právě Simon Anholt je dnes svým největším vykladačem a kritikem.

více ...
Stránka 19 z 19
Výsledky 181 - 188 z 188

19
Další »
›|