Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
Tématické články
Vybrané téma:
Seřadit dle:
24. 11. 2014   |   Zajímavosti

Cestovní ruch jako perspektivní obor budoucnosti

Podle odhadů Světové organizace cestovního ruchu čeká segment celosvětového pohostinství do roku 2020 až trojnásobný nárůst. Měl by se tak stát jedním z největších průmyslů na světě, který přinese řadu atraktivních pracovních příležitostí a zvýšenou poptávku po kvalifikovaných profesionálech v pohostinství a cestovním ruchu. Dá se tím pádem odhadovat, že v silně konkurenčním prostředí, budou i hosté volit ty poskytovatele služeb, kteří nabídnou vyšší přidanou hodnotu i jejich patřičnou úroveň.

více ...
29. 10. 2014   |   Zajímavosti

Co má společného Zlín a Vršovice?

Destinační projekt „Místo jako značka“ občanského sdružení CPMV se spojil s patrioty z pražských Vršovic. Výsledkem je práce, kterou v těchto dnech CPMV přihlašuje do soutěže o nejlepší veřejně prospěšnou kampaň – „Žihadlo roku“.

více ...
17. 10. 2014   |   hoteliérství

Hotel jako značkové místo

V souvislosti s tímto tématem se mi ze všeho nejdřív vybaví světoznámě proslulé hotelové řetězce, pro které je – z mého pohledu - právě značka tím, co má klienty přilákat. Za všechny bych jmenoval například Hilton Worldwide, Barcelo Hotels anebo Accor (Ibis). Tyto „značky“ by měly garantovat jistou úroveň poskytovaných služeb, která je ve většině případů zastřešena jednotnými standardy, sjednocujícími všechny aspekty hotelového podnikání, včetně chování a vystupování zaměstnanců.

více ...
7. 10. 2014   |   hoteliérství

Všechny barvy (hotelového) podnikání

Nejúspěšnější technologické firmy současnosti jako je Apple, Google či Samsung stojí a padají na nabídce služeb, kvalitě a stále nových, originálních nápadech. Jejich symbolem je nejen název společnosti, ale i vůdčí osobnost a značka či logotyp, který nemusíte ani pořádně popsat, a všichni už dobře vědí… Tyto tři věci se navzájem umocňují a harmonicky vytvářejí celek. Podobné by to mělo být i v hotelnictví.

více ...
6. 10. 2014   |   hoteliérství

Pobyt v hotelu je emocionální záležitost

V hodnocení 25 nejlepších hotelů světa (http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cTop-g1), které sestavuje na základě recenzí hostů cestovatelský portál TripAdvisor, se často kromě krásných pokojů a skvělých služeb zmiňuje i neopakovatelný zážitek, jenž cestující během svého pobytu získávají. Ať už je to výhled na hory a přátelská obsluha jako u vítěze žebříčku, hotelu Grand Hotel Kronenhof ve švýcarské Pontresině, nebo masáže uprostřed tropické zahrady v kostarickém hotelu Nayara. Právě ...

více ...
11. 9. 2014   |   turismus v médiích

Klikni a jeď!

To, co ještě před lety vypadalo jako sci-fi, je dnes holá realita. Díky internetu se zcela změnily návyky nejen klientů cestovních kanceláří a online jde dnes vyřídit naprosto všechno. Jsou si ovšem i cestovní kanceláře a provozovatelé hotelů či penzionů vědomi, jak moc jim internet může pomoci a že být online nesmí být jen prázdnou frází, ale realitou? 

více ...
9. 9. 2014   |   turismus v médiích

Let’s Get Digital – Všechno, co jste si přáli vědět o digitálním marketingu, ale báli jste se zeptat

Cílem konference je propojit přední experty na digitální marketing s představiteli cestovního ruchu v ČR. Otevřít příležitost poslechnout si jejich zkušenosti a poodhalit jejich tajné recepty, jak uspět v digitálním prostředí. Na konferenci se můžete těšit na mix inspirujících přednášek plných konkrétních poznatků pro turistické destinace i malé a střední podniky. 

více ...
8. 9. 2014   |   turismus v médiích

Online ve službách turismu

Za turistikou lidé většinou cestují mimo domov. Poznání nových míst však v současné době předchází či doprovází i cesta v online prostoru. Na internetu si lidé hledají informace, kontakty i tipy na cestování, ubytování či restaurace, a proto by ho neměly subjekty podnikající v turistice podceňovat. 

více ...
4. 9. 2014   |   Zajímavosti

Série závodů Czech Hero Ride zná své motoristické hrdiny

Vůně benzínu a zvuk motorů, návrat motoristických legend i slavných značek, závodní posádky v dobových kostýmech a především historické vozy na atraktivních místech po celé České republice. Bylo toho ale ještě mnohem víc, co čekalo na návštěvníky v rámci projektu Czech Hero Ride. Během série dvanácti setkání historických automobilů a jeho doprovodného programu, o který doplnila jednotlivé motoristické akce agentura CzechTourism, si na své přišel opravdu každý.

více ...
2. 9. 2014   |   Zajímavosti

Hlasování v soutěži DestinaCZe 2014 prodlouženo

V letních měsících má řada z nás více příležitostí poznat nejrůznější kouty naší země. Po návratu z dovolené či z prázdninového víkendu můžeme odpovědně hodnotit kvalitu ubytování, úroveň gastronomie, poutavost expozic, krásy přírody nebo atmosféru měst. Jednou z možností, jak se o své zážitky podělit, je hlasování v soutěži DestinaCZe 2014. Aby to stihli i ti, kteří se na cesty vydají teprve na konci prázdnin, a také kvůli vysokému zájmu, bylo hlasování prodlouženo do konce září.

více ...
Stránka 2 z 19
Výsledky 11 - 20 z 188

2