Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
Tématické články
Vybrané téma:
Seřadit dle:
22. 1. 2014   |   turismus v médiích

Jak udělat úspěšný press trip

Jedním z nejspecifičtějších nástrojů mediální propagace turistických destinací je press trip, tedy organizovaný výlet pro vybrané zástupce médií do destinace. Jaká jsou pravidla úspěšného press tripu?

více ...
19. 1. 2014   |   Zajímavosti

Do Jeseníků míří prestižní Velká cena cestovního ruchu

Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu slaví mimořádný úspěch.  Šumperská organizace, která hájí zájmy jesenických hor na celorepublikové úrovni, obdržela Velkou cenu cestovního ruchu. Nejprestižnější ocenění v oblasti turistického managementu převzal ve čtvrtek 16. ledna ředitel Sdružení Jan Závěšický. Cena byla Sdružení udělena za kampaň Ochutnejte Jeseníky.

více ...
16. 1. 2014   |   Zajímavosti

AdCamp se představí na REGIONTOUR v Brně

Pokud budete na letošním veletrhu REGIONTOUR zkoumat turistické možnosti, nezapomeňte se zastavit také na našem stánku. Dozvíte se nejčerstvější aktuality z příprav jubilejního pátého ročníku konference AdCamp.

více ...
31. 12. 2013   |   turismus v médiích

Na aféru v destinaci se tak snadno nezapomíná

Pověst destinace je mnohem křehčí zboží než pověst jakéhokoli výrobku. Když má problém prodejce potravin, stačí v případě zveřejnění zpráv o nízké kvalitě posypat si mediálně popel na hlavu, upravit složení, případně výrobní postup, a pak znovu začít tlačit výrobek slevami, akcemi a reklamou. Za pár měsíců si na aféru nikdo ani nevzpomene. S aférami týkajícími se destinací je to mnohem složitější. Typickým příkladem je Praha a její taxikářské peripetie.

více ...
26. 12. 2013   |   místa pro zdraví

Česká republika má šanci na rozvoj lázeňské i zdravotní turistiky

Proč jezdí Češi do rakouských lázní? Jaký je rozdíl ve vnímání lázní v Rakousku a Česku? Nejen o lázních, ale i zdravotnické turistice a šancích České republiky na tomto poli uspět jsme mluvili s Dagmar Dvořákovou, ředitelkou komunikace společnosti Mediterra, která patří k nadnárodní skupině VAMED provozující v Rakousku lázně a kliniky. 

více ...
23. 12. 2013   |   propagace v turismu

Recept na propagaci destinace: Přehánějte, ale nelžete!

Je příliš častým nešvarem, že reklama zaměřená na propagaci destinací je usedlá, nudná, nicneříkající a nakonec jen málo účinná. Důvodů je hodně. Od nezkušenosti, omezeného rozpočtu až po strach být originální a vyčnívat. Přitom v reklamě vlastně ani o nic jiného nejde. 

více ...
12. 12. 2013   |   Zajímavosti

V soutěži o NEJ místo Česka zvítězila cyklistická stezka

Které místo v Česku je nejlepší? Na tuto otázku už známe díky soutěži DestinaCZe 2013 odpověď. Veřejnost svými hlasy nejvíce ocenila Rychlebské cyklistické stezky. Soutěž pořádala agentura CzechTourism a zúčastnilo se jí na dvacet tisíc lidí, přesně 19 849 soutěžích. Celkem svým oblíbeným destinacím rozdali 170 150 hlasů.

více ...
9. 12. 2013   |   místa pro zdraví

Prodej lázeňských pobytů ovládly slevové portály

Prodej přes slevové portály se stal hitem posledních let, a to jak u zákazníků, tak samotných prodejců. Slevových agregátorů začaly velmi záhy využívat i tuzemští a zahraniční prodejci zájezdů, hoteliéři, majitelé penzionů, ale i lázně a poskytovatelé wellness služeb. Jaký mají slevové portály vliv na tuzemskou turistiku a o jaké pobyty je zájem a které naopak u klientů slevových portálů propadají, jsme mluvili s Vladimírem Hlaváčkem, marketingovým ředitelem Zapakatel.cz, jednoho z největších slevových portálů u nás.  

více ...
9. 12. 2013   |   Zajímavosti

Spokojenost se službami se zvýšila

Spokojenost českých turistů se službami během dovolené se v meziročním srovnání zvýšila. Celých 65 procent respondentů uvedlo, že byli velmi spokojeni a ve srovnání s minulými roky roste i počet turistů, kteří mají v plánu se do navštíveného místa vrátit.

více ...
9. 12. 2013   |   Zajímavosti

Praha chystá reklamní internetovou kampaň

Masivní internetová reklamní kampaň by měla v příštích třech letech lákat turisty do Prahy. Bude stát kolem 50 milionů, a jak bude vypadat, se veřejnost dozví začátkem příštího roku. Centrem by podle Pražského informačního centra, měly být sociální sítě, oblíbené vyhledávače i různé celosvětově známé webové stránky

více ...
Stránka 6 z 19
Výsledky 51 - 60 z 188

6