Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
Tématické články
Vybrané téma:
Seřadit dle:
9. 12. 2013   |   Zajímavosti

PIS začíná vychovávat černé průvodce

Pražská informační služba se pustila do boje s tak zvanými černými průvodci. Ti často zkreslují informace o Praze i jiných místech České republiky. Začala jim proto zdarma nabízet vstup do tzv. VIP průvodcovského klubu. Zájemci absolvují školení o historii a společenském chování a stanou se pak oficiálními průvodci. PIS chce zároveň apelovat na ministerstva a další orgány, aby při návštěvě ČR objednávali pouze oficiální průvodce.

více ...
27. 11. 2013   |   místa pro zdraví

Budapešťské lázně mají rázný tah na zahraniční klientelu

Postavení Budapešti v lázeňském turistickém ruchu je skutečně výjimečné. Jde o jediné evropské hlavní město, které se pyšní tak rozvinutým lázeňstvím. Díky tomu a také skvělé turistické infrastruktuře je hlavní město Maďarska oblíbeným turistickým cílem a není důvod předpokládat, že to bude jinak.

více ...
18. 11. 2013   |   místa pro zdraví

Lázeňský a wellness cestovní ruch v Evropě

Česká republika se nachází uprostřed rozsáhlého prostoru zemí, které se velmi dravě soustředí na lázeňskou a wellness turistiku. Na jednu stranu to znamená velmi silnou konkurenci, na druhou pak jistou výhodu společné tradice a také velké množství potenciálních klientů ze zemí s lázeňskou tradicí, které se může podařit okolní konkurenci přetáhnout. 

více ...
18. 11. 2013   |   místa pro zdraví

Jak na lázeňský a wellness marketing: Stimulujte fantazii klientů

České lázeňství a wellness turistika se stále ostřeji dostávají do tuzemské i mezinárodní konkurence v boji o zákazníky. Proto je víc než kdy jindy důležité klást důraz na kvalitní marketing a PR. Zdá se, že nejlepší cesta je stimulovat fantazii potenciálních návštěvníků. Jak na to?  

více ...
9. 11. 2013   |   místa pro zdraví

Wellness a lázeňský turismus čeká ve světě bouřlivý růst

Odvětví turistického ruchu v oblasti wellness, alespoň v globálním měřítku, čeká v následujících pěti letech růst v průměru o 9,9 procent ročně. V roce 2017 by zisky z wellness turistiky měly tvořit šestnáct procent z celkových výnosů globálního cestovního ruchu. Alespoň takové jsou aktuální závěry ze studií, které v říjnu prezentovala mezinárodní organizace wellness cestovního ruchu Global Wellness Tourism Congress (GWTC).

více ...
8. 11. 2013   |   Zajímavosti

Velká cena cestovního ruchu

Do 15. listopadu je možné se přihlásit do Velké ceny cestovního ruchu 2013/2014, kterou vyhlásilo Vydavatelství C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Soutěž je, mimo jiné, určena pro krajské úřady, města a obce, organizace destinačního managementu či sdružení turistických regionů. Smyslem soutěže je zviditelnit výjimečné a vysoce kvalitní počiny v oblasti cestovního ruchu a upozornit na atraktivní novinky či možnosti, které nabízejí. Podrobnosti a přihlášku naleznete zde.

více ...
29. 10. 2013   |   propagace v turismu

Suvenýr – nebojte se originality ani kýče

Suvenýry jsou v poslední době dost opomíjené doplňky cestovního ruchu. Neprávem. Nenápadná malá věc, jakou je dobře udělaný suvenýr, dokáže nejenom vydělat docela zajímavé peníze, ale hlavně získat turistu pro opakovanou návštěvu destinace. A ještě mnohem víc. 

více ...
29. 10. 2013   |   Zajímavosti

Replika keltské vesnice za Pivovarským rybníkem

Za Pivovarským rybníkem v Nasavrkách mělo do konce května 2014 vyrůst třicet staveb, které budou replikou funkční keltské vesnice z 2. až 1. století před naším letopočtem.

více ...
29. 10. 2013   |   Zajímavosti

ACK se zaměřuje na církevní turistiku

Asociace cestovních kanceláří ČR zpracovává projekt ke komplexnějšímu využití návštěvy církevních památek jak pro turistiku, tak i v rámci výchovy dětí a mládeže.  Úvodním počinem tohoto projektu byla konference „Turistika a církev – vzájemné propojení a přínosy“, kterou uspořádala Asociace cestovních kanceláří ČR ve spolupráci s Metropolitní kapitulou Praha 9. října 2013 v Arcibiskupském paláci v Praze. Podrobnosti o konferenci naleznete  více ...

23. 10. 2013   |   kreativita v turismu

V Liberci budou turisty provádět hlasy pamětníků

Originální audioprůvodce městem čeká obyvatele a návštěvníky Liberce díky projektu Živá paměť Liberec-Reichenberg. Spojení moderní technologie a historie přináší do turistického ruchu zcela nové možnosti, které dokázali v Liberci využít naplno. O rozjíždějícím se projektu, jeho financování a rozvoji jsme mluvili s Katarzynou Szajdou, jednou z koordinátorek projektu Živá paměť města Liberec-Reichenberg.

více ...
Stránka 7 z 19
Výsledky 61 - 70 z 188

7