Nezávislý magazín o marketingu v cestovním ruchu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
Tématické články
Vybrané téma:
Seřadit dle:
21. 10. 2013   |   Zajímavosti

Kudy Prahou na kole?

Pražským cyklistům je určen vyhledávač bezpečných a pohodlných tras, který vytvořila občanská iniciativa Auto*Mat. Cyklomapa pomůže najít vhodnou cestu a doporučí třeba i to, kterým místům je lepší se vyhnout kvůli hustému provozu nebo kočičím hlavám.

více ...
21. 10. 2013   |   Zajímavosti

Informace o Museu Kampa v chytrých mobilech

Takřka revoluční novinku přináší pražské Museum Kampa. Majitelům chytrých mobilních telefonů a tabletů dává k dispozici aplikaci s obsáhlými informacemi o výstavách, dílech i o celé instituci.

více ...
21. 10. 2013   |   kreativita v turismu

Unplugged vacation – turistický trend vhodný pro největší zapadákovy

Výzkumná agentura NMS Market Research zjistila i v Česku nástup pozoruhodného turistického trendu, který ve vyspělých zemích už pár let rezonuje. Lidé od dovolené v mnoha případech očekávají i specifický druh zážitků – odpojení od internetu a mobilních telefonů.

více ...
20. 9. 2013   |   propagace v turismu

České středohoří lidé neznají, změnit to má reklamní kampaň

Destinace České středohoří má ambici se výrazně prosadit na poli tuzemské turistiky. Zatím je na začátku. S Luďkem Jirmanem, ředitelem Destinační agentury České středohoří, jsme mluvili o probíhající reklamní kampani i o tématech, kterými se chystá ani ne rok stará destinační agentura přitáhnout do své oblasti turisty.

více ...
19. 9. 2013   |   vinařská turistika

Milovníci moravských a českých vín vybírají TOP vinařský cíl

V září a říjnu mohou návštěvníci moravských a českých vinařství a dalších poskytovatelů služeb vinařské turistiky hodnotit navštívené turistické cíle, a vybrat tak společně TOP vinařský cíl 2013. Soutěž pořádá Vinařský institut s.r.o. ve spolupráci s Národním vinařským centrem.

více ...
13. 9. 2013   |   propagace v turismu

Jak na efektivní PR v cestovním ruchu

V době napjatých reklamních rozpočtů v cestovním ruchu hraje kvalitní PR stále důležitější roli při propagaci destinace. Přitom jen málokterá destinační agentura umí všechny nástroje, které PR nabízí, kvalitně využívat. Důvodem je zpravidla nejen nezkušenost, ale velmi často prostě jen nedostatek odvahy to zkusit. A je to škoda. PR dokáže někdy přivést více návštěvníků než sebedražší reklamní kampaň. Ale jak na to?  

více ...
31. 8. 2013   |   propagace v turismu

Úskalí propagace v cestovním ruchu

Propagovat turistické destinace je mnohem složitější než dělat reklamu na nový automobil. Ukázat produkt samotný v celé jeho kráse totiž většinou nestačí.

více ...
20. 8. 2013   |   kreativita v turismu

Nedostatek památek lze vyřešit virtuálně

Moderní technologie jsou jedna z možných cest přinášejících inovace v cestovním ruchu. Jeden z takových příkladů přichází nečekaně z Polska. V Bialystoku, třistatisícovém městě na severovýchodě Polské republiky, se turisté mohou vydat na historickou virtuální procházku městem.

více ...
27. 6. 2013   |   místo ve filmu

V Česku se úspěšně rozjíždí regionální filmové kanceláře

V Česku už funguje sedm regionálních filmových kanceláří, které se snaží nejen do svého regionu přitáhnout finanční prostředky od domácích i světových filmařů, ale zároveň mohou film využít jako efektivní nástroj v turistické propagaci své destinace. O čerstvě vznikajících a rozvíjejících se regionálních filmových kancelářích jsme mluvili s Ludmilou Claussovou a Denisou Štrbovou ze společnosti Czech Film Commission.

více ...
31. 5. 2013   |   heritage tourism

Propagace Památníku Terezín má své mantinely

Temná turistika je moderní pojem zahrnující mimo jiné i stále živé památky spojené s tragickými událostmi jako je druhá světová válka a holokaust. Jak spojení své památky a pojmu turistika chápou v Památníku Terezín a jak se vůbec propaguje památka spojená s utrpením a závažným morálním poselstvím? Nejen o tom jsme mluvili s Tomášem Riegerem z terezínského památníku.

více ...
Stránka 8 z 19
Výsledky 71 - 80 z 188

8